Одељење I/1 и учитељица Љиља

Zima, zima, e pa šta je…

Nina Đorđević

Nina Đorđević

ZIMA
Zima,zima srebrno sija
male pahulje pale na krovove.
Deca se smeju deca se raduju
Sneg srebrno sija
nasa,vasa mala zima,
svilena vila
nasa,vasa srebrna vila zima.
Najlepsi je zimski prvi januar,
raduju se pahulje i dolaze na moj rodjendan.
Zimi svi se raduju,
a bele pahulje samo padaju.
Teodora Srdic

ZIMA

Jedan,dva i tri zimu volimo svi,
zima ima breg,na njega pada sneg,
breg volimo mi,spustamo se svi,
spustili smo se,opet se penjemo na breg.
Jovan Đorđević

ZIMA

Jedan,dva,tri
sankamo se svi.
Zima nam dolazi,
pravimo Sneska mi.

Mina Tucaković

Mina Tucaković

Svuda deca jure,
ljudi nekud zure.
Pahuljice padaju,
svi se njima raduju.

Vece evo pada,
igri nikad kraja,
ispred moje zgrade
decija je graja.

Đurđa Zlopaša

ZIMA

Pada sneg na
ledeni breg.
Pahuljice lete
na breg da nam slete.
Breg decu ceka da se
sankaju na njega.
Decici se smrzao nos
skroz na skroz.
Iva Grujčić

PADA SNEG

Pada,pada sneg
i pokriva breg.

Pada,pada sneg
idemo svi na breg.

Sankajmo se,
grudvajmo se,
do noci,sad mi.
Neda Aleksijević

ZIMA

Zima je godisnje doba

Dušan Dujmić

Dušan Dujmić

kada ima snega,
deca se sankaju
preko ledenog brega.

Navukla su rukavice
i debele kapice,
tople jaknice
i gumene cizmice.

I dok sneg veje,
srce mi se smeje.
Kad po snegu boravim,
sve brige zaboravim.

Skole se setim
kad sa brega poletim,
pa kuci potrcim
da nesto naucim.
Đaković Strahinja

ZIMA

Vlada Tomović

Vlada Tomović

Pao je sneg i pokrio breg.
Jedan ,dva,tri sankajmo se svi!
Pahulje veju da nam sneg poseju.
Deca se smeju i vole da se greju.
Deca vole da se sa snegom bore.
Kad padne sneg zabeli se breg.

Nikolina Djerkovic

ZIMA

Dolazi nam zima,
snega svuda ima.
Jedan, dva, tri,
idemo na klizanja svi.
Jedan, dva, tri,
deca se raduju i svi se grudvaju.
Sneska pravim svima se hvalim.
Sankam se, grudvam, volim da skijam,
drugovi moji ja uzivam.

A kada klizam to je remek delo
meni treba dati Deda Mrazovo odelo.

Marija Markovic

Оставите одговор

Облак ознака

