Одељење I/1 и учитељица Љиља

Mali pesnici

REČI MOJE LJUBAVI

Reči moje ljubavi
Pusti da plove po nebu.
Ljubavi,o moja ljubavi,
Ne zaboravi moje reči.

Nek budemo zajedno ti i ja.
Ne zaboravi moje reči ljubavi!
srce moje ljubavi si ti!

Draga, o draga ne ostavljaj me!
Mi smo povezani , ja i ti.
nek plovimo po nebu,
mi smo andjeli, andjeli!

Draga ne ostavljaj me silama tame!
Mi smo andjeli!

EMILIJA USKOKOVIĆ  II/1

JA SAM KRALJICA

Ja sam kraljica,
Ja sam kraljica,
carica!

Zauvek sam tvoja,
nemoj me pustiti,
nemoj me ostaviti dragi!

Nek me andjeli nose u nebesa!
Ja sam kraljica
Nek budemo zajedno ti i ja!
Nek budemo u srcu i uspomenama!
Nek dišemo punim plućima,
zelim da smo zajedno ti i ja.

BY EMILIA USKOKOVIĆ II/1

LJUBAVNA AVANTURA

Dok sija mesec, mi se krecemo u iluzijama.
Ne dozvoli, ne dozvoli, hajde napred,
pokreni se u mojoj ljubavi!

Dodji sada ti, povezi, povezi ljubavni signal!
Mi, mi letimo kroz oblake sad!
Povezi, povezi, u dugi hodamo mi!

Vreme, vreme je, došao je i taj dan!
Usne mi ljubiše dok gledam u iluziju!
pobedila sam tamu, došla sam u svetlost!

Zbogom dragi, rastanak je i pevaću pesmu ljubavi.
Da li sam to prava , prava ja?

U mesecu vidim tvoj lik, lik!
Bolje da me ne vidis, ja i ti imamo signal!
Mi smo sada uspomene, ti i jaaaa!

EMILIJA USKOKOVIC  II/1

Оставите одговор

Облак ознака

