Одељење I/1 и учитељица Љиља

Lisica i seljak

Zdravo ja sam lisica Lila i obožavam da jedem piliće. Idem tako ja šumom, kad opazim farmu punu pilića. Ustvari bilo ih je 20, a ja dođem do farme kad istrča neki seljak sa vilom! Ja sam naravno brže-bolje pobegla u šumu. Pa razmišljam: „Onaj čovek je i onako star, neće ni primetiti da nema 10 pilića, a ima ih 20. Koliko bi mu ostalo?  A i onako ću seljaku kupiti 10 puta više nego što ću pojesti. Koliko će ih tada biti?“ Tako   sam i uradila. Posle se seljak bunio pošto je imao previše pilića, pa mi je naredio da pojedem onoliko pilića koliko treba da bi ih opet bilo 20.

Nina Đorđević

Коментари на: "Matematičke priče učenika" (1)

Оставите одговор

Облак ознака

